برگزاری نشست تخصصی "شورای هماهنگی حراست‌های بیمه‌ای مناطق ۵ و ۶ سازمان تامین‌اجتماعی "

چهارمین نشست تخصصی "شورای هماهنگی حراست‌های بیمه‌ای مناطق ۵ و ۶ سازمان تامین‌اجتماعی" به همت اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، چهارمین نشست تخصصی "شورای هماهنگی حراست‌های بیمه‌ای مناطق ۵ و ۶ سازمان" با حضور معاونان اداره کل حراست و روسای ادارات حراست استان‌های (کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس،اصفهان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و یزد) به میزبانی اداره کل استان کرمان برگزار شد.

محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد، جمعیت تحت پوشش اداره کل استان را بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۶۸۲ هزار و ۱۶۶ نفر دانسته و گفت: استان کرمان در ارزیابی شاخص‌های عملکردی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ رتبه اول را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی سازمان تامین‌اجتماعی، پوشش کارگران مزد و حقوق‌بگیر (به صورت اجباری) و صاحبان حرف و مشاغل آزاد (به صورت اختیاری) است، بیان کرد: بخش اعظمی از منابع مورد نیاز جهت انجام تعهدات از محل حق بیمه تامین می‌شود و با توجه به بهبود فضای کسب و کار و توسعه اشتغال از ابتدای سال ۱۴۰۰، شاهد افزایش بیمه‌شدگان تحت پوشش چتر حمایتی سازمان تامین‌اجتماعی در استان بوده‌ایم.

مدیرکل استان همچنین با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم یکی از شاخصه‌های اصلی در مولفه‌های امنیت پایدار به شمار می‌آید، رویکرد حراست را پیشگیرانه دانسته و افزود: کارکنان حراست به عنوان حلقه وصل دستگاه‌های اجرایی با سیستم امنیتی و نظارتی هستند که در جهت تحقق اهداف سازمان و سالم‌سازی آن باید ضمن سلامت نفس دارای ذکاوت، توانمندی و اشراف سازمانی بوده و با تعامل مطلوب جایگاه حراست را ارتقا بخشند.

علی محمودی، مدیرکل حراست سازمان تامین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تامین‌اجتماعی در عرصه خدمت به مردم ایران پیشگام بوده و بیش از ۴۷ میلیون نفر را تحت پوشش دارد و لذا یکی از صفوف اصلی مقابله با دشمن در نبرد اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی است.

وی همچنین حاکمیت قانون، لزوم شفافیت در تمامی حوزه‌ها، توجه به اصل پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و حرکت به سمت افزایش بهره‌وری را از شاخصه‌های کاهش فساد اداری عنوان کرد.

در پایان این نشست شرکت‌کنندگان جهت تجدید بیعت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان حضور یافتند.

کد خبر: 66280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =