تحقق بیش از ۷۱ درصدی تعهد اشتغال در استان گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان این که ۲۲ هزار و ۷۶۶ شغل در گیلان ثبت شده است، گفت: اشتغال تعهد شده در گیلان ۳۲ هزار شغل است که از ابتدای سال تاکنون ۷۱.۱۴ درصد آن محقق شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی در تشریح عملکرد دستگاه‌های متولی اشتغال در گیلان گفت: براساس تفکیک عملکرد دستگاه‌ها در این بخش، ۱۵ دستگاه بالاتر و ۶ دستگاه نیز عملکردی کمتری از ۷۱.۱۴ درصد (متوسط درصد تحقق اشتغال) در استان را داشتند.

وی بر لزوم دقت عمل در ثبت اشتغال و لزوم ثبت اشتغال تسهیلات سال‌های قبل از جمله تسهیلات تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی تاکید کرد و درباره عملکرد شهرستانی رصد اشتغال در سال ۱۴۰۲ گفت: ۹ شهرستان بالاتر و ۸ شهرستان نیز عملکردی کمتر از متوسط درصد تحقق اشتغال در استان را داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در تشریح عملکرد جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با جذب ۱۲۵ میلیارد تومان، بالاترین درصد پرداخت طرح‌های کارفرمایی معادل ۸۸.۳ درصد مبلغ پرداختی را به خود اختصاص داد.

آقاجانی با اشاره به جذب حداکثری تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با توجه به تاخیر در ابلاغ اعتبارات؛ این امر را حاصل تلاش کارکنان حوزه اشتغال و همکاری تیم معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان دانست.

کد خبر: 66328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =