برداشته شدن پرداخت حق بیمه اشخاص حقوقی با کارت بانکی دارای شناسه ملی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان از برداشته شدن محدودیت پرداخت حق بیمه اشخاص حقوقی با کارت بانکی دارای شناسه ملی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری در این زمینه گفت: به منظور پرداخت آسان‌تر حق بیمه توسط کارفرمایان و اشخاص حقوقی، محدودیت پرداخت از طریق کارت بانکی دارای شناسه ملی این کارفرمایان برداشته شده‌است.

وی افزود: به منظور صیانت از حساب کارفرمایان و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت حق بیمه اشخاص حقوقی را از طریق کارت بانکی دارای شناسه ملی این اشخاص انجام می‌داد اما به دلیل ایجاد مشکل برای برخی از کارفرمایان، این موضوع از طریق سازمان تامین‌اجتماعی برطرف و این محدودیت برداشته شد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان ادامه داد: این کارفرمایان در گذشته نیاز بود که شماره کارت حقوقی خود را از طریق بانک مربوطه در سیستم مانا ثبت کنند تا بتوانند پرداخت حق بیمه را از طریق سامانه سازمان تامین‌اجتماعی انجام دهند اما برای سهولت در پرداخت حق بیمه، سازمان تامین‌اجتماعی این موضوع را در دستور کار قرار داده و محدودیت پرداخت از طریق شناسه ملی منطبق با شماره کارت بانکی را برداشته است.

اکبری بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی تاکنون اقدامات مختلفی در راستای سهولت در دسترسی جامعه هدف خود به خدمات غیرحضوری انجام داده است و در این زمینه موفق شده‌ است مراجعه حضوری به شعب برای دریافت خدمات را کاهش داده و ارائه خدمات از طریق غیرحضوری را افزایش دهد.

وی ادامه‌ داد: در حال حاضر بسیاری از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه http://eservices.tamin.ir و اپلیکیشن تامین من به جامعه هدف خود از جمله کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان ارائه می‌شود که این امر منجر به کاهش بیش از ۷۰ درصدی مراجعه به شعب و مراکز تامین‌اجتماعی شده ‌است.

کد خبر: 66363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =