واریز ۵۲۲ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی هرمزگان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در مراسم گرامیداشت روز حسابدار از واریز ۵۲۲ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی در این نشست که با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و نیز رئیس اداره امور مالی و ممیزی و همچنین جمعی از همکاران ستادی و مراکز درمانی حوزه مالی و حسابداری این مدیریت در سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان برگزار شد، با تبریک روز حسابدار به همه فعالان این حوزه گفت: برای رضایت شرکای اجتماعی سازمان و مراکز طرف قرارداد، تمام مطالبات در سال ۱۴۰۱ تسویه شده و در سال جاری نیز مبلغ ۵۲۲ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و ارائه دهنده خدمات طرف قرارداد به بیمه‌شدگان واریز شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی به ‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین صندوق بازنشستگی و بیمه اجتماعی با پوشش بیش از نیمی از جمعیت هرمزگان، دارای فعالیت بسیار گسترده مالی است افزود: کمتر سازمانی را در کشور می‌توان از نظر حجم گردش مالی و تنوع فعالیت‌های مالی مشابه این سازمان پیدا کرد و در چنین سازمانی؛ مدیریت صحیح، علمی و هدفمند امور مالی و حسابداری اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

وی افزود: نقش حسابداران برای ادامه فعالیت صحیح حوزه سلامت نقشی مهم و اساسی است، از این رو خدمات گسترده این گروه در خانواده بزرگ عرصه سلامت قابل تقدیر است.

غلامعباس مومنی ادامه داد: اینکه توانسته‌ایم با کاهش هزینه‌ها در مجموعه مدیریت درمان، بهره‌وری را افزایش دهیم نشان از عملکرد صحیح در حوزه مالی و پشتیانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با تقدیر از رئیس اداره امور مالی و ممیزی در کسب رتبه برتر در کشور گفت: کسب رتبه برتر و تحقق اهداف سازمان قطعا از همکاری و تعامل خوب تیم مالی بوده و نشان از مدیریت صحیح، کار گروهی، انضباط مالی و عمل به قوانین است.

در پایان از همکاران نمونه در حوزه مالی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 66404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =