آغاز به کار نمایشگاه کتاب "یار مهربان" در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد

نمایشگاه کتاب با عنوان "یار مهربان" با حضور برخی مسئولان استان به طور رسمی افتتاح شد و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: همانگونه که بدن انسان جهت سلامت جسمی به خوردن و آشامیدن نیازمند است، روح و ذهن انسان نیز به تغذیه مناسب نیاز دارد که بهترین خوراک برای آن مطالعه کتاب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به جمعیت بالای کارگران و خانواده‌هایشان، گفت: کارگران استان بخش بزرگی از جمعیت استان را به خود اختصاص داده‌اند و این موضوع توجه بیشتر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی به این عزیزان را می‌طلبد.

وی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی میان جامعه کار و تلاش استان تاکید و بیان کرد: کتابخوانی علاوه بر اینکه یک سرگرمی مناسب به شمار می‌رود، باعث افزایش آگاهی در زمینه‌های مختلف نیز می‌شود؛ کارگران نیز باید از زمان آزاد خود برای مطالعه کتاب با موضوعات مختلف استفاده کنند.

فلاحتی افزود: این نمایشگاه با کتاب‌های گوناگون در موضوعات مختلف از جمله روانشناسی، کودک و نوجوان، تاریخ، فلسفه، هنر و... عرضه شده که مدت زمان برپایی آن از ۲۷ آذر ماه لغایت ۷ دی ماه است؛ فعالیت نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳ بوده که عموم مردم یزد به ویژه کارگران می‌توانند برای بازدید حضوری و خرید کتاب مراجعه کنند.

وی ادامه داد: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصدی عرضه خواهد شد که میزان این تخفیف‌ها با توجه به ناشران متفاوت است؛ کسانی هم که تمایل به خرید کتب زیادی را دارند شرایط خرید در ۱۰ قسط بدون چک و بدون کارمزد فراهم شده است.

کد خبر: 66549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =