تجلیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در راستای تغییر ساختار بیمارستان حضرت اباالفضل العباس (ع) بیرجند، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی، ابوالفضل سبحانی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی در شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گفت: تغییر ساختار بیمارستان حضرت اباالفضل العباس (ع) بیرجند از هیات مدیره‌ای به ملکی نتیجه نگاه ویژه مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه ملکی شدن بیمارستان حضرت اباالفضل العباس (ع) باعث توسعه کمی و کیفی سطح ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در استان خواهد شد افزود: قدردان زحمات تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بیرجند، نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان جنوبی در این راه هستیم.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی همچنین از حمایت‌ها و پیگیری‌های مستمر شرکای اجتماعی سازمان در استان به ویژه کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی استان، خانه کارگر استان و همچنین دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی و مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تلاش‌ها و پیگیری‌های سبحانی تجلیل به عمل آوردند.

کد خبر: 66633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =