به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه بویراحمد، با توجه به هماهنگی و برنامهریزی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، نوذر شبرنگ، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان با حضور در سامانه الکترونیکی(سامد) از ساعت ۱۰ الی ۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی در زمینههای مختلف شغلی ویژه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بود.
شبرنگ در این رابطه گفت: مهمترین درخواستهای مطرح شده در رابطه با (قانون کار، حقوق مزایا، یارانه،)بوده است.
وی هدف از حضور در این برنامه را ارتباط مستقیم و پاسخگویی و سرعت بخشیدن به مطالبات مردم مطرح کرد.
سامانه سامد در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده است و هرهفته یکی از مدیران دستگاههای (اجرایی، دولتی) در این سامانه حضور پیدا میکنند.
نظر شما