راه‌اندازی واحد نمونه‌گیری آزمایشات در درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم

در راستای توسعه خدمات درمانی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به شهروندان، واحد نمونه‌گیری آزمایشات در درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم با حضور مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، امام جمعه و فرماندار شهرستان دیلم راه‌اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر درباره راه‌اندازی خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم گفت: برای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات آزمایشگاهی، واحد نمونه‌گیری آزمایشات در این مرکز درمانی راه‌اندازی و دریافت کلیه خدمات آزمایشگاهی سرپائی فراهم شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی در شهر دیلم در مکانی استیجاری صورت می‌گیرد و امکان راه‌اندازی واحد آزمایشگاه در این مکان میسر نیست تدابیری اندیشیده شد تا با آماده‌سازی و بهره‌برداری از درمانگاه در حال احداث، مراجعان از خدمات آزمایشگاهی در مکان فعلی بهره‌مند شوند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر افزود: نمونه گیری‌های انجام شده در این مرکز درمانی جهت بررسی و اعلام نتیجه به درمانگاه تامین‌اجتماعی شهید مطهری ارسال می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به توجه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی به توسعه خدمات درمانی گفت: به منظور گسترش خدمات آزمایشگاهی و رضایت‌مندی مراجعان در سال جاری، آزمایشگاه‌های مرجع در بیمارستان‌های سلمان فارسی، مهر برازجان و حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه راه‌اندازی شده تا این خدمات به راحتی در دسترس بیمه شدگان قرار گیرد.

کد خبر: 66771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =