بهره‌مندی ۶۰۰ خانوار دارای فرزند دوقلو به بالا از خدمات بهزیستی ایلام

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به اقدام‌های گسترده دولت سیزدهم برای جامعه هدف این مجموعه، گفت: بیش از ۶۰۰ خانوار ایلامی دارای فرزند دوقلو به بالا از مستمری ماهیانه برخوردار شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین نورعلیوند در حاشیه رویداد جام رسانه امید با بیان اینکه برخی از اقدامات دولت برای نخستین بار انجام شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین این اقدام‌ها حذف دهک درآمدی خانواده‌های دارای فرزند سه قلو برای برقراری مستمری بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ خانوار دارای فرزند دوقلو به بالا از مستمری ماهیانه برخوردار شده‌اند افزود: برداشتن سقف پرداخت بیمه بازنشستگی معلولان و افزایش دو برابری کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده‌های دو معلول به بالا، از دیگر خدمات دولت سیزدهم برای جامعه هدف بوده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام یکی دیگر از اقدام‌های مهم را برقراری حق پرستاری و حق نگهداری در منزل معلولان و بیماران ضایعه نخاعی برای اولین بار عنوان کرد و گفت: این خدمت تاکنون برای ۴۶۴ فرد دارای معلولیت فراهم شده است.

وی برقراری مستمری تمامی خانوارهای پشت نوبت، معرفی ۲۹ هزار مددجو برای رایگان شدن تعرفه آب، برق و گاز و افزایش سه مرحله‌ای مستمری جامعه هدف را از دیگر خدمات اولی دولت برای جامعه هدف عنوان کرد.

کد خبر: 66808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =