ثبت اشتغال بیش از سه هزار نفر از دشتستان در سامانه رصد در سال۱۴۰۲

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان از ثبت اشتغال سه هزار و ۲۷۷ نفر در سامانه رصد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان گفت: آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال در دشتستان سه هزار و ۲۷۷ نفر است که تا پایان سال ۱۴۰۲ باید شش هزار و ۵۱ نفر شغل در دشتستان به ثبت برسد.

دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر نیز خواستار ثبت اشتغال‌های تحقق یافته در سامانه رصد بعد از صحت‌سنجی های انجام گرفته توسط دستگاه‌ها شد و بیان کرد: به اندازه افراد بیکار در استان بوشهر شغل وجود دارد ولی با کمبود مهارت روبرو هستیم لذا باید کار فرهنگی توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی جهت مهارت آموزی عموم مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی هدفمند، از مشاغل خانگی به ویژه در حوزه مشارکت اقتصادی زنان حمایت شد که با افزایش ۲۶ برابری اعتبارات در استان بوشهر به مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان روبه رو بوده‌ایم.

کشاورزی تعداد مجوز صادره مشاغل خانگی در شهرستان دشتستان مربوط به سال ۱۴۰۲ را ۸۸۰ مورد بیان کرد و گفت: اعتبار تخصیص یافته به مشاغل خانگی این شهرستان در سال جاری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت و ۷۹۳ مجوز مشاغل خانگی صادر شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان با تاکید بر تسریع روند امور متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی، گفت: مهمترین بحث، رضایتمندی مردم است که تمامی ما مسئولان باید همه هدف خود را به نتیجه کار که همان خشنودی خداوند متعال و رضایت مردم است، معطوف کنیم.

کد خبر: 66822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =