معرفی نفرات برتر گروه زنان مسابقات قرآن تأمین‌اجتماعی

مراسم اختتامیه بیست‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درون‌دستگاهی سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش خواهران با معرفی ۴۳ نفر از برگزیدگان گروه‌های سنی مختلف در شهر آبادان برگزار شد.

به‌ گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مراسم اختتامیه بیست‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درون‌دستگاهی سازمان تأمین‌اجتماعی از نفرات برتر رده‌های مختلف سنی بخش خواهران تقدیر شد.

«سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم از خوزستان و شلمچه با عنوان "مشهد شهیدان" یاد کرد و گفت: خوزستان به برکت خون شهیدان، نورانی است و این جلسه که یک محفل قرآنی است نور علی نور است، ان‌شاءالله ثمره این جلسات موجب رضایت امام عصر (عج) قرار گیرد و در کارنامه همه ما و شما و برگزارکنندکان این محفل الهی ثبت و ضبط شود.

حسینی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، قرآن هدف و همه احکام و آیاتش ابزار و وسیله هستند و رفع مشکلات کشور در گرو این است که مسئولان و کارگزاران نظام مأنوس با قرآن باشند. سازمانی مانند تأمین‌اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد در سراسر کشور دارد، می‌تواند با تغییر در رویکرد و تفکرات فرهنگی و همچنین تمسک به احکام نورانی قرآن؛ خدمت‌رسانی مطلوب‌تری داشته باشد.

«محسن تقیانی» مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم درباره برگزاری بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: این دروه از مسابقات قرآن سازمان تأمین‌اجتماعی با افزوده شدن گروه‌های سنی مختلف از شش سال به بالا، فرزندان همکاران و خانواده‌های آنان و همچنین همکاران بازنشسته میزان مشارکت از لحاظ کمیت و کیفیت دارای رشد چشمگیری بود.

وی افزود: تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مناسب موجب گسترش فضای قرآنی در سازمان تأمین‌اجتماعی شده و حضور این تعداد شرکت‌کننده در بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآنی سازمان، بیانگر نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در همه ارکان سازمان است.

«نرجس بختیار خلج» مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور خانواده نیز در این مراسم گفت: مظلومیت و به خون غلتیدن زنان و کودکان غزه، قلب ما و مسلمانان جهان را به درد آورده و دلهره و وحشت لحظه به لحظه همنشین مردم غزه است. دشمنان ما که خود را حامی حقوق بشر و طرفدار منع خشونت نشان می‌دهند، خود بزرگترین مروجان و حامیان خشونت در جهان هستند.

بختیار خلج با اشاره به این‌که بیشتر آیات قرآن روی روابط خانواده و تمرکز دارد، افزود: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) داشتن فرجام نیک را تضمین می‌کند. طبق فرموده مقام معظم رهبری که مفهوم الگوی سوم در مباحث مرتبط با زنان را مطرح کرده‌اند، زن مسلمان زنی است که نه مثل جوامع شرقی در حاشیه مانده است و نه مثل جوامع غربی ابزار دست نظام سرمایه‌داری شده است. در این مفهوم یک زن مسلمان هم دارای نقش خانوادگی و هم نقش اجتماعی و کنشگری در جامعه است.

در پایان این مراسم از ۴۳ نفر از رتبه‌های برتر گروه‌های سنی آلا، ولاء و اعلی این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

کد خبر: 66847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =