تحقق ۸۸ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد ثبت شده است از تحقق ۸۸ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که به ریاست استاندار و با حضور معاون اقتصادی استانداری فرماندار کرمانشاه و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزار و ۴۷۰، فرصت شغلی در سامانه ملی رصد در استان ثبت شده است گفت: ۸۸ درصد از تعهد ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه محقق شده است.

وی افزود: بر اساس سند توسعه اشتغال استان برای سال جاری ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی پیش‌بینی شده است و پایش و نظارت بر اشتغال‌های ایجادی در حال انجام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، بیان کرد: از سهم ۱۶۵ میلیارد تومانی مرحله اول تسهیلات مشاغل خانگی استان، تاکنون بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان به میزان ۷۳ درصد آن پرداخت‌شده و این در حالی است که ۱۹۴ میلیارد تومان طرح متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از ی هزار و ۱۴۰ فرصت شغلی ایجاد شده است، افزود: بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران با پرداخت ۹۵ درصد از سهمیه تخصیصی، بیشترین درصد پرداخت را داشته‌اند.

احمدی با بیان اینکه مشاغل خرد و خانگی در ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها نقش بسزایی دارد، افزود: تحقق کامل پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی، نقش بسزایی در رفع بیکاری و ایجاد شغل در استان خواهد داشت.

کد خبر: 66888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =