۹۰ دهستان گیلان تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیک قرار گرفتند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: از ۱۱۳ دهستان استان ۹۰ مورد تاکنون تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیک قرار گرفته‌اند و در ۲۳ روستا استان هنوز این طرح فعال نشده که به مرور اقدام می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی با بیان اینکه در این استان ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال خرید کالابرگی انجام شده که بیش از هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال آن از اعتبار یارانه‌ای و مابقی نقدی پرداخت شده است گفت: در استان گیلان ۱۱۶ هزار و ۷۳۹ خانوار تحت پوشش از این طرح استفاده کردند و میزان تراکنش انجام شده از زمان اجرای این طرح تاکنون ۳۵۸ هزار و ۴۴۵ مورد بوده است.

وی تعداد فروشگاه‌های خرد که خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه می‌کنند هزار و ۸۴۷ مورد اعلام کرد و افزود: مردم گیلان می‌توانند با مراجعه به ۴۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای استان مایحتاج خود را تهیه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بیان کرد: تمام شعبات ۱۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ جانبو، افق کوروش، دیلی مارکت، مینو مارت، رفاه، هفت، گندم طلایی‌کوروش، هایپر فامیلی، اتکا، وال مارکت و فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت به طرح متصل شده‌اند. همه خانوارهای مشمول طرح نیز می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار(شما) و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

کد خبر: 67047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =