برپایی میز خدمت اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه

به‌مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، میز خدمت اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، ظهر روز جمعه و به‌مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، میزخدمت جهادی اداره‌کل تامین‌اجتماعی در محل مسجد جامع کرمانشاه با حضور اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی و جمعی از همکاران اداره‌کل استان به ویژه حوزه زنان در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد.

کاکایی در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) و نهضت عاشورا بود و نام وی تا ابد در یاد خاطر همگان باقی خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان افزود: همانگونه که همگان دیدند دشمنان قسم‌خورده انقلاب حتی از نام حاج قاسم هم واهمه دارند و با انجام پست‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین اقدامات همچون بمب‌گزاری گلراز شهدای کرمان، ماهیت پلید خود را بیش از پیش آشکار کردند.

میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی توسط فرماندار کرمانشاه، معاونان عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و فرمانده بسیج ادارات مورد بازدید و به‌عنوان یکی از میزهای خدمت فعال مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

کد خبر: 67102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =