بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از شرکت شیشه مظروف

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در شرکت شیشه مظروف یزد ضمن بازدید از خط تولید این شرکت، با مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی در این دیدار با بیان اینکه هدف از انجام بازدید و بازرسی از شرکت‌های دارای نیروی کار بالا، بررسی برخی مسائل در حوزه کارگری است گفت: شرکت شیشه مظروف با مدیرعاملی ناصر بهرامی از جمله واحدهای تولیدی است که تاکنون شکایتی از آن به مراجع حل اختلاف این اداره کل اعلام نشده و همواره حقوق و مزایای پرسنل خویش را به موقع پرداخت کرده است.

وی رعایت مسائل ایمنی در واحدهای تولیدی که عوامل پرخطر در آنها محسوس است را بسیار ضروری برشمرد و افزود: سهل‌انگاری در رعایت مسائل ایمنی باعث ضرر و زیان به واحد تولیدی و همچنین نیروی انسانی آن می‌شود که اگر اتفاقی برای کارگران رخ دهد، مسائل و مشکلات عدیده‌ای را برای جامعه، خانواده کارگر و خود کارگر ایجاد می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه بازرسان کار موظف هستند با نگاه سختگیرانه بر رعایت مسائل ایمنی در واحدهای تولیدی نظارت داشته باشند افزود: مدیران واحدهایی که از کنار مسائل ایمنی و برطرف کردن مناطق حادثه خیز شرکت با توجه به اخطارها و ابلاغیه هایی که به آنها می شود با سهل انگاری عبور می‌کنند، قطعا باید عواقب قانونی آن را بپذیرند و پس از ابلاغیه‌هایی که صورت می‌گیرد دیگر جای گلایه نیست.

فلاحتی بررسی مسائلی در حوزه ایمنی و بهداشت محیط کار، تشکل های کارگری و مواردی از این قبیل را، اهداف دیگر انجام این بازدیدها عنوان کرد.

کد خبر: 67146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =