دیدار چهره به چهره مدیرکل تامین‌اجتماعی قم با مراجعان

۳۲ نفر از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران قم با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار کردند و به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین‌اجتماعی قم، دیدار مردمی مدیرکل تامین اجتماعی قم در محل این اداره کل برگزار شد و ۳۲ نفر از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان بصورت مستقیم و چهره به چهره با محمد عاشوری به بحث و تبادل نظر نشستند.

در این دیدارها علاوه بر مدیران، کارفرمایان و مستمری‌بگیران، تعدادی از کارگران ساختمانی، قالیبافان و رانندگان نیز به نمایندگی از همکاران خود به بیان مسائل و مشکلات بیمه‌ای پرداختند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در حاشیه این دیدارها بیان کرد: برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از حقوق متقابل بین آنان و مورد تاکید دین مبین اسلام است.

عاشوری با بیان اینکه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می‌رود افزود: هدف از ملاقات مردمی، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با خدمات‌رسانی در حوزه بیمه‌ای تامین اجتماعی در استان قم است.

ملاقات مردمی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قم روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می شود.

آخرین داده‌های آماری نشان می‌دهد که ۸۴۳ هزار و ۲۵۹ نفر در قم زیرپوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.

تامین‌اجتماعی در استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری، ۵ کارگزاری رسمی و ۴ مرکز درمانی ملکی خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی ارائه می‌دهد.

هم اکنون این اداره کل ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

کد خبر: 67431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =