افزایش ۲۰ درصدی بیمه ‌شده‌های مشاغل آزاد در قم

مدیرکل تامین‌اجتماعی قم گفت: آمار بیمه ‌شده‌های تامین‌اجتماعی استان در بخش مشاغل آزاد در یک‌سال گذشته ۲۰/۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری با بیان این مطلب افزود:‌ در حال حاضر ۲۰ هزار و ۷۰۴ نفر در این استان بیمه شده مشاغل آزاد هستند که نسبت به دی سال گذشته ۳ هزار و ۵۵۱ نفر افزایش یافته که اطلاع‌رسانی و ارتقا فرهنگ بیمه‌پردازی از دلایل آن است.

وی افزود: سال گذشته ۱۷ هزار و ۱۵۳ نفر بیمه شده اصلی در بخش مشاغل آزاد بودند که امسال این تعداد به ۲۰ هزار و ۷۰۴ نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی قم ادامه داد: تعداد بیمه‌شده‌های تبعی در این بخش نیز ۱۱ هزار و ۶۱۱ نفر است که نسبت به سال گذشته دو هزار و ۷۵۴ نفر افزایش یافته‌است.

عاشوری، جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم را ۸۴۳ هزار و ۲۵۹ نفر عنوان کرد و گفت: از این آمار، تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ نفر بیمه شده اصلی و ۵۲۱ هزار و ۷۵۵ نفر بیمه شده تبعی هستند.

وی افزود: مخاطبان تامین‌اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

تامین‌اجتماعی در استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری، ۵ کارگزاری رسمی و ۴ مرکز درمانی ملکی خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می‌دهد.

هم اکنون این اداره کل ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

کد خبر: 67432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =