کسب رتبه برتر اداره کل تامین‌اجتماعی هرمزگان در بین ادارات کل بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی

اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان توانست در ارزیابی عملکرد ادارات کل بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی رتبه برتر را در این زمینه کسب کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان، با توجه به امتیازات حاصل از نظرات تخصصی معاونت‌ها و ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته، اداره‌کل تامین‌اجتماعی هرمزگان با کسب بالاترین امتیاز در بین ادارات کل بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی توانست رتبه برتر عملکرد سال گذشته را کسب کرده و عباس اکبری، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان از سوی احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی مورد تقدیر قرار گیرد.

در متن این لوح تقدیر آمده‌است:

جناب آقای عباس اکبری

مدیرکل محترم استان هرمزگان

تحقق شعار «عدالت، تحول و اعتماد» سنگ‌بنا و زیرساخت اصلی آینده‌سازی، سرآمدی و بالندگی سازمانی است. محقق نمودن این امر میسر نخواهد بود مگر با مدیریت جهادی، برنامه‌ریزی، تلاش و پشتکار.

حکمرانی تامین‌اجتماعی در گام دوم انقلاب که مشخصه بارز آن تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی است، سرعت خود را در پیشرفت و حرکت به سوی تعالی، مرهون عاملان و حاملان راهبردی تحول یعنی مدیران و کارکنان متعهد، شایسته و پرتلاش خود می‌باشد.

اینک که با سعی و اهتمام خود و در سایه همکاری کارکنان کوشا و توانمند آن مجموعه و با توجه به امتیازات حاصل از نظرات تخصصی معاونت‌ها، عملکرد یک ساله آن اداره کل و ارزیابی‌های میدانی، موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات کل بیمه‌ای سراسر کشور گردیده‌اید؛ از جنابعالی و همکاران اداره کل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، دوام توفیقات را از درگاه حضرت باریتعالی ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواهانم.

کسب رتبه برتر اداره کل تامین‌اجتماعی هرمزگان در بین ادارات کل بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی

کد خبر: 67555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =