تحقق ۹۷ درصد هدفگذاری اشتغال در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی بیکاری استان طی یک‌سال اخیر گفت: تاکنون ۹۷ درصد هدفگذاری اشتغال امسال استان محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مختار احمدی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به هدفگذاری ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در کرمانشاه برای سال جاری، گفت: از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۶۲۰ مورد معادل ۹۷ درصد هدفگذاری انجام شده محقق شده است.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته هدفگذاری اشتغال امسال استان کرمانشاه، قطعا تا پایان سال محقق خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد اشتغال در استان را می‌توان در کاهش نرخ بیکاری مشاهده کرد، یادآور شد: روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه از زمستان سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

احمدی با بیان اینکه در زمستان سال گذشته نرخ بیکاری کرمانشاه نسبت به زمستان سال ماقبل آن ۲.۸ درصد کاهش داشت و چهارمین استان از نظر کاهش نرخ بیکاری بودیم، گفت: در فصل بهار امسال نیز نرخ بیکاری ۵.۲ درصد (نسبت به بهار سال ماقبل) و در فصل تابستان ۳.۳ درصد(نسبت به تابستان سال ماقبل) کاهش داشت.

وی ادامه داد: در پاییز امسال نیز نرخ بیکاری کرمانشاه از ۱۲.۹ درصد در سال قبل از آن به ۱۱.۲ درصد رسید که باز هم روند کاهشی را شاهد هستیم. همچنین در پاییز امسال سه برابر متوسط کشور کاهش نرخ بیکاری داشتیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به استان نیز یاد کرد و گفت: ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی و تاکنون چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر: 67627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =