نزول قابل توجه بورس

 روز سه‌شنبه «سوم بهمن ماه» شاخص کل بورس با کاهش نزدیک به ۲۷ هزار واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در چهارمین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش ۲۶.۵۱۴ واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هموزن نیز با افت ۱۵.۶۵۸ واحدی در محدوده ۷۲۴ هزار واحدی ایستاد.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۹.۶ میلیارد ورقه سهم طی ۴۰۷ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۷.۵ هزار میلیارد تومان معامله شد و نمادهای پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین، شرکت صنایع ملی مس، مخابرات، ‌ایران خودرو و توسعه سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بیشترین تاثیر منفی و نماد صنایع سیمان دشتستان بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با کاهش ۳۹۴ واحدی در محدوده ۲۵ هزار واحدی قرار گرفت. در فرابورس نیز ۶.۱ میلیارد ورقه اوراق بهادار طی ۲۷۱ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای پلیمر آریاساسول، ‌سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، گروه‌ انتخاب الکترونیک آرمان، ایران خودرو دیزل، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان و بهمن دیزل بیشترین تاثیر منفی و نمادهای آ. اس. پ و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب را بر روی شاخص فرابورس داشتند.

این درحالیست که با رشدی ۳۰۰ میلیارد تومانی نسبت به دیروز، امروز ارزش معاملات سهام و حق تقدم به رقم ۴.۷ هزار میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها ۹۰۴ میلیارد تومان پول از سهام و حق تقدم خارج کردند و تراز منفی ۱۱۸ میلیارد تومانی تا به اینجا در سهام و حق تقدم ثبت کرده‌اند. حال باید دید که آیا این روند خروج پول از بازار سرمایه همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر: 67658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =