حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان در محل سامانه سامد

مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن پاسخگویی به مخاطبان خدمات جدید سازمان تامین‌اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، با تأکید بر رسیدگی به موارد و مکاتبات ارجاعی از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت گفت: از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و ۶۳۰ مورد درخواست به تفکیک موضوعاتی همچون؛ بازنشستگی، کارگران ساختمانی، از کار افتادگی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان‌آور و بخشودگی جرائم حق بیمه از سامانه سامد به واحد مرکز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی خوزستان ارجاع شده که از سوی این واحد با نهایت دقت و سرعت به درخواست‌های مطرح شده، پاسخگویی و پیگیری‌های لازم انجام پذیرفته است.

روشنی گسترش خدمات غیرحضوری‌، بهبود ارائه خدمات غیرحضوری، ارائه خدمات با رویکرد حمایتی و همچنین گسترش خدمات رفاهی برای مستمری‌بگیران از جمله تسهیلات وام قرض‌الحسنه ، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، المپیادها و سفرهای سیاحتی و زیارتی را از مواردی بر شمرد که از سوی تامین‌اجتماعی تبیین و در حال اجراست.

کد خبر: 67674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =