به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، با تأکید بر رسیدگی به موارد و مکاتبات ارجاعی از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت گفت: از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و ۶۳۰ مورد درخواست به تفکیک موضوعاتی همچون؛ بازنشستگی، کارگران ساختمانی، از کار افتادگی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیانآور و بخشودگی جرائم حق بیمه از سامانه سامد به واحد مرکز ارتباطات مردمی تامیناجتماعی خوزستان ارجاع شده که از سوی این واحد با نهایت دقت و سرعت به درخواستهای مطرح شده، پاسخگویی و پیگیریهای لازم انجام پذیرفته است.
روشنی گسترش خدمات غیرحضوری، بهبود ارائه خدمات غیرحضوری، ارائه خدمات با رویکرد حمایتی و همچنین گسترش خدمات رفاهی برای مستمریبگیران از جمله تسهیلات وام قرضالحسنه ، برنامههای فرهنگی و ورزشی، المپیادها و سفرهای سیاحتی و زیارتی را از مواردی بر شمرد که از سوی تامیناجتماعی تبیین و در حال اجراست.
نظر شما