برگزاری اولین دوره آموزشی، فرهنگی و تربیتی « رشدینو » در تامین‌اجتماعی قم

مدیرکل تامین‌اجتماعی قم گفت: برای اولین بار در استان دوره آموزشی، فرهنگی و تربیتی با عنوان«رشدینو» با حضور نزدیک به ۲۵۰ همکار تامین‌اجتماعی به همراه خانواده در قم برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم، محمد عاشوری در آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی، فرهنگی و تربیتی «رشدینو» به میزبانی این اداره کل افزود: با برگزاری دوره رشدینو در سطح استان اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگی مجموعه تامین‌اجتماعی قم در حال رخ دادن است که هدف از این طرح را می‌توان توجه ویژه به فرهنگ و تربیت در همه ابعاد زندگی خانوادگی و جمعی نام برد.

وی گفت: ۲۵۰ نفر از همکاران و خانواده آنان در این دوره یک روزه حضور داشتند و برنامه‌های مختلفی در سه حوزه آموزش، فرهنگی و تربیتی برای آنها به اجرا درآمد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی قم با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره از این طرح آموزشی فرهنگی و تربیتی اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح در استان قم، ایجاد نشاط و ارتقای دانش و بینش کارکنان و خانواده و فرزندان است.

عاشوری بیان کرد: برگزاری جلسات و نشست‌های فرهنگی اجتماعی، اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی و ملی، برگزاری اردوهای فرهنگی آموزشی تربیتی، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، برنامه‌های ترویجی و آموزشی قرآنی و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و عفاف و حجاب از جمله برنامه هایی بود که در طرح رشدینو اجرا شد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز به برگزیدگان را از جمله برنامه‌های پایانی نخستین دوره آموزشی، فرهنگی و تربیتی رشدینو در تامین‌اجتماعی استان قم نام برد.

کد خبر: 67750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =