اعلام آمادگی بیش از ۲ هزار کارآفرین برای کمک به اشتغال معتادان بهبودیافته

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ کارآفرین از سراسر کشور برای کمک به اشتغال معتادان بهبودیافته با این سازمان مردم نهاد اعلام آمادگی کرده‌اند که افراد متناسب با حرفه‌هایشان معرفی می‌شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن حمزه‌زاده در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی بوشهر با بیان اینکه بازگشت معتادان به جامعه و زندگی سالم، نیازمند تلاش و مشارکت همه بخش‌های جامعه است گفت: خیرین و کارآفرینان به میدان آمده‌اند تا با یک عزم جدی به مبارزه با این پدیده شوم بپردازند. هر جا مردم و خیرین به میدان آمده‌اند، مشکلات و مصائب جامعه از پیش رو برداشته‌ و موفق عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی بوشهر افزود: همجواری با خلیج فارس و مرز دریایی به طول بیش از ۷۰۰ کیلومتر، این استان را مبدل به سومین اقتصاد بزرگ کشور کرده که ترکیبی از اقتصادهای بزرگ و متنوع مانند نفت و گاز، پتروشیمی و ظرفیت‌های متعدد دیگر از جمله نیروگاه اتمی بوشهر، شیلات و دریانوردی است.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور ادامه داد: با این ویژگی‌ها استان بوشهر رتبه اول درآمد سرانه را در کشور به خود اختصاص داده که در کنار مشارکت خیرین و نیکوکاران فعال، نگاه ما به بوشهر نگاه به یک استان معین است که می‌تواند به استان‌های کم برخوردار خدمت‌رسانی کند.

حمزه‌زاده با بیان اینکه مجمع خیرین یاریگران زندگی در سال گذشته تأسیس شده و تاکنون در ۲۷ استان شعبه های خود را فعال کرده است افزود: تلاش می‌کنیم با کمک خیران و کارآفرینان، زمینه اشتغال برای معتادان بهبودیافته و مسیر بازگشت مجدد به زندگی سالم را فراهم کنیم.

در این نشست، یدالله کاشف، حسین حیدری، ابوذر غفاری، احمد فقیهی، رقیه خلیفه، مصطفی نصیری و صادق فرخی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ابراهیم کمالی به عنوان بازرس اصلی مجمع خیرین یاریگران زندگی استان بوشهر انتخاب شدند.

همچنین حسین حیدری، یدالله کاشف، احمد فقیهی و رقیه خلیفه به ترتیب به‌ عنوان مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، نایب رئیس و خزانه‌دار این مجمع تعیین شدند.

کد خبر: 67782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =