نشست مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان سازمان

مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با مدیرعامل تعاونی اعتبار کارکنان سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی در نشست با علی اشتری ماهینی، مدیرعامل شرکت تعاونی اعتبار کارکنان سازمان گفت: یکی از بهترین مقام‌ها و عمل نیکو، توسعه مبحث قرض‌الحسنه است که هم برکت دارد و هم بار مضاعفی بر کمک گیرنده تحمیل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه زحمات زیادی برای نهادینه کردن شرکت‌های تعاونی کشیده شده است و حمایت از تعاونی‌ها یکی از وظایف ما است افزود: تکافل و دستگیری اجتماعی یکی از بسترهاست که کمتر به آن توجه شده و باید در قالب تعاونی‌ها به دنبال تحقق آن بود و اکنون بستری در داخل خود تامین‌اجتماعی، برای ارائه خدمات در قالب تعاونی اعتبار شکل گرفته که نسبت به بانک‌ها مزیت‌های فراوانی دارد.

در ادامه علی اشتری گفت: تعاونی اعتبار کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و با موافقت مدیرعامل وقت سازمان و با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با موضوع "فعالیت پرداخت تسهیلات مالی با نرخ کارمزد ۴ درصد به همکاران شاغل و بازنشسته" رسما از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرده است.

وی در پایان افزود: تعاونی اعتبار در سال ۱۴۰۱ با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با گسترش عضوگیری قابل توجهی در سراسر کشور، توانست قدم بزرگی را در عرصه پرداخت تسهیلات با شرایط مناسب برای همکاران شاغل و بازنشسته سازمان فراهم آورد.

کد خبر: 67797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =