نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با رئیس دانشگاه علمی کاربردی

نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با رئیس دانشگاه علمی کاربردی در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک و به منظور زمینه‌سازی برای حضور و نقش‌آفرینی موثر نیروی انسانی کارآمد در بازار کار استان از طریق آموزش و سنجش شایستگی شغلی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی در این باره گفت: ارتقای دانش، مهارت و توانمند سازی نیروی کار، افزایش بهره‌وری در تولید و ایجاد اشتغال پایدار را به همراه دارد، از این رو تربیت افراد متخصص، ماهر و توانمند از عوامل کلیدی و انکارناپذیر پیشرفت و تعالی اجتماعی در کشورها محسوب می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با اشاره به اینکه نیروی انسانی اشتغال‌آفرین به عنوان بازوان مردمی در تحقق زیست بوم ملی اشتغال است، گفت: ارتقاء توانمندی کارجویان از طریق ارائه آموزش‌های عالی مهارتی و شغل محور محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر بهبود شاخص‌های اشتغال و بازار کار دانش‌آموختگان دانشگاهی، گفت: به منظور ارتقاء نظام هدایت نیروی کار، دسترسی به اطلاعات بازار کار، از طریق سامانه جستجوی شغل تسهیل شده است.

کد خبر: 67803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =