برگزاری نشست شورای اقامه نماز مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه

نشست شورای اقامه نماز مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با حضور مدیر درمان، مدیرکل، معاونان درمان و بیمه، روسای مراکز درمانی و شعب استان با سخنرانی رئیس شورای اقامه نماز استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی پور، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در این نشست با اشاره به انتخاب سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی کشور، این امر مهم را حاصل فعالیت و تلاش کلیه همکاران سازمان در کل کشور دانست و گفت: نماز مهمترین اعمال دینی است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادت‌های دیگر هم قبول می شود. نماز به همه کردارهای فردی و اجتماعی فرد مسلمان جهت می‌دهد و بر همه رفتارهای او تاثیر می گذارد.

وی همچنین درباره اهمیت فرزندآوری افزود: از آیات قرآن تا احادیث و روایات اسلامی بر اهمیت فرزندآوری تاکید داشته‌اند که نشان می‌دهد از پایه‌های اصلی قدرتمندی، تولید ثروت و پیشرفت هر خانواده و جامعه‌ای، جمعیت است.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین، علی مولوی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز با اشاره به آیات قرآن و احادیث درباره نقش نماز و اهمیت ویژه آن، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در ارتباط مستقیم به امر نماز دانست.

وی پیام‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره نماز را گنجینه‌ای ارزشمند و دارای راهبردهای عملیاتی عنوان و بر اجرایی کردن این پیامها تأکید کرد و توجه ویژه به اقامه نماز به طریق شایسته در تمامی دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد.

کد خبر: 67848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =