ارائه خدمات مرکز پیکرسنجی و استعدادیابی "علم و ورزش" به جامعه کار و تلاش زنجان

مدیرامور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مرکز پیکرسنجی و استعدادیابی و حرکات اصلاحی "علم و ورزش " در مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران زنجان برای جامعه هدف خدمات ویژه ارائه می کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سجاد اجاقلو با اعلام این خبر افزود: مرکز پیکرسنجی و استعدادیابی و حرکات اصلاحی "علم و ورزش " با مسئولیت محمد حسین نظری، دکترای تربیت بدنی با گرایش حرکات اصلاحی در سال ۱۳۹۷ و با مجوز رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تاسیس شد و فعالیت اصلی خود را از سال ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی کارگران زنجان آغاز کرده است.

وی افزود: از اهم فعالیت‌هایی که در این مرکزانجام می‌شود می‌توان به پیکرسنجی ساختار بدن کودکان و نوجوانان و متعاقب آن استعدادیابی ورزشی براساس فاکتورهای مهم آنتروپومتری آمادگی مهارتی و رونشناختی و همچنین غربالگری ناهنجاری‌ها و اختلالات اسکلتی عضلانی کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان که دچار مشکلات مذکور هستند اشاره کرد.

این مرکز آماده است خدمات مذکور را برای فرزندان و خود کارکنان جامعه کارگری با ۵۰ درصد تخفیف شهریه تا کاملا رایگان انجام دهد.

ایام فعالیت مرکز : بهار و تابستان – صبح و بعد از ظهر – پاییز و زمستان – بعد از ظهر

کد خبر: 67852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =