تحقق ۱۰۴ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان گیلانغرب

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گیلانغرب از تحقق ۱۰۴ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: از تعداد تعهدات یک هزار و ۶۶۶ نفر اشتغال پیش‌بینی شده تا این لحظه، یک هزار و ۷۲۷ نفر در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گیلانغرب به ریاست شیدا نوربخش، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری گیلانغرب و با حضور سیروس حیدری، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و بخشداران مرکزی و سرمس، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سیروس حیدری در این جلسه به عنوان دبیر کارگروه، گزارش کاملی از نحوه دریافت جزء ۳ بند(ب) تبصره ۱۸(تسهیلات تکلیفی قرض‌الحسنه در اختیار استانداران)، بند (الف) تبصره ۱۸ ، مشاغل خانگی و همچنین میزان اشتغال پیش‌بینی شده توسط دستگاه های اجرایی شهرستان در سامانه ملی رصد ارائه کرد.

وی گفت: از تعداد تعهدات یک هزار و ۶۶۶ نفر اشتغال پیش‌بینی شده پس از صحت‌سنجی تا این لحظه یک هزار و ۷۲۷نفر به میزان ۱۰۴ درصد در سامانه ملی رصد ثبت و تحقق یافته است.

در پایان جلسه تعداد ۱۲ طرح با اشتغالزایی ۳۶ نفر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۴۷۲ تومان به تصویب رسید.

در ۱۱ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گیلانغرب در سال جاری تعداد ۶۳ مصوبه با ۷۱طرح با اشتغالزایی ۲۹۷ نفر با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۴۷۲ تومان به تصویب رسیده است.

کد خبر: 67894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =