انجام بیش از ۳۰۰ عمل در بخش جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان گفت: از ابتدای راه‌اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی تاکنون، بیش از ۳۰۰ عمل انجام شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی در بازدید از بیمارستان دکترشریعتی ضمن دلجویی از بیماران و پیگیری و راهنمایی جهت تسریع در فرایند درمان آن‌ها گفت: خدمت به بیمه‌شدگان و جامعه کارگری و بازنشستگی مخاطب سازمان، افتخار ماست.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان افزود: در حوزه درمان تامین‌اجتماعی تلاش کرده‌ایم که خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و رویکرد ما رویکرد انسان محوری است و باید برای نجات انسان‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد مثبت مدیرعامل سازمان به استان موجب توسعه خدمات درمانی و مراکز ارائه خدمات در استان شده است گفت: رویکرد مثبت و عدالت محور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به توسعه خدمات درمانی در استان اصفهان باعث شده که بتوانیم امتیازات و مجوزهای قابل توجهی برای درمان استان، دریافت کنیم که فقط یک مورد آن تکمیل و راه‌اندازی جراحی قلب بیمارستان است که تاکنون ۳۰۰ عمل جراحی قلب انجام شده است.

رجالی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ با همت همکاران حدود ۱۸ درصد پیشرفت ارائه خدماتی داشتیم کرد: در سال گذشته ۸۰ هزار مورد بستری و ۴۸ هزار مورد عمل جراحی داشتیم که تقریبا این ارقام ۱۵ درصد اعمال جراحی استان قلمداد می‌شود و با وجود ۹۰۰ تخت، حجم قابل توجهی است.

وی ضمن بازدید از بخش‌های بیمارستان از زحمات همکاران به سبب قرار گرفتن در سطح اول کشور در زمینه بستری و خدمات سرپایی تشکر کرد.

بیمارستان دکتر علی شریعتی اصفهان

بیمارستان دکتر علی شریعتی اصفهان با بیش از ۴۵ سال سابقه خدمت به مردم، بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سازمان تامین‌اجتماعی در استان محسوب می‌شود که دارای ۴۷۰ تخت مصوب، ۲۳ بخش عمومی و تخصصی و ۴ درمانگاه وابسته شامل درمانگاه تخصصی شماره یک(مرکز دیابت )، درمانگاه دندانپزشکی، پلی‌کلینیک تخصصی شماره ۱ و درمانگاه بیمارستان (تخصصی وعمومی) است.

این بیمارستان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب در زمینه تخصص‌های پزشکی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی اطفال، ارتوپدی، ارولوژی، داخلی، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، اطفال و نوزادان، زنان و مامایی، چشم پزشکی، پیوند کلیه، همودیالیز و داخلی اعصاب به صورت بستری ارائه خدمت کرده و در بخش سرپایی علاوه بر تخصص‌های ذکر شده در بالا امکان ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی، روانپزشکی، تغذیه و رژیم درمانی ،طب فیزیکی، نفرولوژی، بیماری‌های تنفسی فراهم آمده است که به صورت صبح و بعدازظهر در خدمت بیمه شدگان و بیماران گرامی خواهد بود.

کد خبر: 67950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =