بهره‌برداری یک هزار و ۵۵۷ واحد مسکن مهر خوزستان در دهه فجر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: یک هزار و ۵۵۷ واحد مسکن مهر خوزستان در چهار شهرستان آماده بهره‌برداری است که طی آیین‌هایی به مناسب دهه فجر به بهره‌برداری می رسند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی ظفری‌پور در حاشیه آیین بهره برداری از ۸۴ واحد مسکن مهر شوش گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح‌های مسکن مهر در سال ۱۳۸۶ در خوزستان نیز آغاز شد که بخشی از این واحدها با گذشت سال ها همچنان تحویل متقاضیان نشده است.

وی ادامه داد: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان هدف‌گذاری شد که از این تعداد حدود ۴۵ هزار واحد مسکن تحویل و ۹ هزار و۸۰۰ واحد به دلایل مختلف روند احداث آنها تکمیل نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تکمیل واحدهای مسکن مهر را از جمله اولویت‌های مهم این اداره کل دانست و افزود: یک هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای شوش، آبادان، ماهشهر و امیدیه همزمان با دهه فجر افتتاح و پیگیری برای تکمیل تمام مسکن‌های باقی مانده در حال انجام است.

بهره‌برداری از ۸۴ واحد مسکن مهر در شوش

فرماندار شوش نیز گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، ۸۴ واحد مسکونی مسکن مهر و پنج واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به بهره‌برداری رسید.

محسن حویزه با تاکید بر اینکه تمام مسکن‌های مهر باقی مانده شوش تعیین تکلیف شده‌اند افزود: وضعیت تعاونی‌هایی که موفق به تکمیل واحدهای مسکن‌ مهر نشده‌اند به طور جداگانه بررسی و برای هر یک تصمیم‌گیری شده است.

وی ادامه داد: در اوایل سال آینده نیز بیش از ۳۹۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که با این مهم پرونده مسکن مهر در شوش برای همیشه بسته می‌شود.

فرماندار شوش با اشاره به اهتمام مدیریت این شهرستان برای کمک به خانه‌دار شدن خانوارهای کم‌برخوردار بیان کرد: پنج مسکن مددجویی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

احداث بیش از سه هزار واحد مسکن مهر در شوش آغاز شده بود که تعدادی از این واحدها آن با وجود گذشت سال‌ها نیمه تمام باقی مانده‌اند. نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که برای خانه‌دار شدن مردم از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده خواهد شد.

جمع کل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۰ هزار و ۳۵ نفر بوده که درخواست دو هزار و ۱۰۰ نفر تأیید نهایی شده است.

کد خبر: 67958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =