واگذاری همزمان ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان و معلولان بهزیستی بوشهر در دشتستان

به مناسبت دهه فجر، همزمان ۱۲۰ واحد از مسکن مددجویان و معلولان بهزیستی استان بوشهر در شهرستان دشتستان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی واگذار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در نهمین روز از هفته گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۱۲۰ واحد مسکن مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی به طور همزمان در سطح استان با حضور محمد هادی رستمیان؛ معاون عمرانی استانداری بوشهر، ابراهیم رضایی؛ نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، احمد بنافی؛ فرماندار شهرستان دشتستان، حیدر عزیزنژاد؛ سرپرست بهزیستی استان، علیرضا هوشیار؛ معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و مسئولان محلی شهرستانی در دشتستان افتتاح و واگذار شد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان و معلولان است گفت: دفتر مسکن اداره کل بهزیستی استان بوشهر با تدوین یک برنامه هدفمند و بر اساس سرفصل‌های کاری دبیرخانه مسکن بهزیستی کشور، طراحی لازم برای کمک به تامین و ساخت ۷۷۶ واحد مسکن در قالب خودمالکی در دست احداث دارد که امیدواریم همه این واحدها تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد و به متقاضیان واگذار شود.

حیدر عزیزنژاد ادامه داد: ۱۲۰ واحد مسکن به یُمن چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به ولی نعمتان خود واگذار می‌کنیم که معادل ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در کنار تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت با مشارکت مددجو به این واحدها تخصیص داده شده است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر با توجه به طرح نهضت ملی مسکن معلولان یادآور شد: از اول طرح نهضت ملی مسکن ویژه معلولان و مددجویان تاکنون ۲۸۰۰ واحد مسکن واگذار و تحویل این عزیزان شده است.

کد خبر: 68158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =