نشست مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با روسای کانون‌های کارگری بازنشستگی استانی

نشست تعاملی و تخصصی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با روسای کانون‌های کارگری بازنشستگی استانی و شهرستانی با هدف بررسی مسائل فیمابین جامعه ۹۶ هزار خانوار مستمری‌بگیر استان قزوین برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به تشکلات کارگری از آنان به‌عنوان بازوان اجرائی ارزشمند و توانمند سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و براحترام ویژه به مقام شامخ آنان از سوی فرد فرد همکاران تاکید کرد.

وی پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومان حقوق ماهانه به جامعه مستمری‌بگیر استان را در استانی هزینه‌ای با ناترازی ورودی و خروجی آن مستلزم همراهی کمافی السابق کانون‌های کارگری با سازمان عنوان کرد و گفت: مطالبات ۱۴۵۰ میلیارد تومانی از برخی کارفرمایان نیز چالش‌هائی را در استان به وجود آورده و امید است با پرداخت بدهی‌های موجود، ارائه خدمت به مخاطبان با هم‌افزائی بیشتر سهامداران آن سهل‌تر شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در ادامه بر برپائی مستمر نشست‌های تعاملی با تشکلات کارگری تاکید کرده و همراهی آنان را با سازمان در ارتقاء و پایداری آن مثمر ثمر برشمرد.

محمد اسدی، ریاست کانون بازنشستگان استان قزوین و دبیر کانون عالی بازنشستگی کشور نیز از همراهی مدیریت استان با کانون‌های بازنشستگی قدردانی کرد و ضمن تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود گفت: با این نشست‌های مستمر می‌توان از انعکاس موضوعات مراکز استان‌ها به سازمان جلوگیری کرد که در غیر اینصورت این عدم ارتباط درون واحدی، آسیب‌هائی را در پی خواهد داشت.

در خاتمه روسای کانون‌های بازنشستگی شهرستان‌ها نیز موضوعات و خواست‌های خود را در زمینه افزایش ارائه تسهیلات بانکی، انعقاد قرارداد بیمارستان‌های خصوصی با سازمان، تسریع در پرداخت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان، کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها، ارائه خدماتی افزونتر در مراکز درمانی و غیره مطرح و پاسخ لازم را از سوی مدیران بیمه‌ای، درمانی، ریاست امور شعب بانک رفاه و مدیر عامل آتیه‌سازان در استان دریافت کردند.

کد خبر: 68222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =