استان از میزان بالای خدمات تامین اجتماعی برخوردار است

استاندار قزوین در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید این استان که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد، گفت: تمام مجموعه‌های صنعتی و تولیدی این استان تحت پوشش تأمین‌اجتماعی هستند و جمعیت کارگری بالایی در استان از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند و امیدواریم از خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی بهره بیشتری ببریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، هدایت الله جمالی پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با اشاره به ویژگی های این استان گفت: قزوین استانی تاریخی، اقتصادی و صنعتی است. در دوره ای پایتخت ایران بوده و بزرگان زیادی در این منطقه پرورش یافته اند.

وی با بیان اینکه استان قزوین ظرفیتهای زیادی در حوزه اقتصادی، کشاورزی، گردشگری دارد، اظهار داشت: در حوزه صنعتی قزوین از استانهای پیشرو محسوب میشود و اولین شهر صنعتی ایران به نام شهر صنعتی البرز در این استان ایجاد شده و صنایع مهمی در این شهر ایجاد شده است.

جمالی پور گفت: شهرک‌های صنعتی متعددی در استان قزوین وجود دارند . ارتباط تأمین‌اجتماعی و این استان مهم و تاثیرگذار است. تعداد زیادی از کارخانجات نیز از زیرمجموعه‌های اقتصادی شستا هستند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه سالاری استاندار گیلان بوده و از وضعیت استان ها شناخت خوبی دارند، افزود: امیدواریم این سفر منجر به ارتقا حوزه درمان و سرمایه گذاری جدید تأمین‌اجتماعی  در استان قزوین شود.

جمالی پور گفت: در استان قزوین آماده همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی  بویژه در چارچوب سند آمایش استان هستیم. همچنین آماده هستیم با شستا نیز همکاری های بیشتری داشته باشیم.

کد خبر: 6826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =