افتتاح تجهیزات روشنایی مجموعه ورزشی "آرشا" با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

سیستم روشنایی و تجهیزات مدار بسته مجموعه ورزشی "آرشا" در منطقه پردیس اهواز با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سیستم روشنایی و تجهیزات مداربسته مجموعه ورزشی آرشا در منطقه پردیس اهواز همزمان با افتتاح نمادین ۲۲۳ طرح مشاغل خرد، کوچک و متوسط در استان، با حضور مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و عبدالجلیل دیناروند، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان افتتاح شد.

در این آیین افتتاح همزمان هشت هزار و ۱۹۳ طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط توسط صندوق کارآفرینی کشور با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این آیین تعداد ۲۲۳ طرح از محل منابع مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان با پرداخت مبلغ ۳۱۹ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال تسهیلات و ایجاد یک‌هزار و۲۴۶ فرصت شغلی همزمان با سراسر کشور به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در سالروز میلاد حضرت سیدالشهداء (ع) افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه این آیین، از پروژه احداث استخر روباز و کلینیک آب درمانی باشگاه استقلال اهواز و همچنین کارگاه تولیدی البسه و پوشاک ورزشی بازدید کرد.

ظفری پور همچنین در جمع اعضای تیم استقلال اهواز حاضر و با مسئولان، کادر فنی و اعضای تیم استقلال اهواز دیدار کرد.

در این دیدار مقرر شد در راستای تکمیل استخر این مجموعه فرهنگی ورزشی و همچنین تجهیز کارگاه البسه ورزشی در جهت ایجاد اشتغال، تسهیلاتی در قالب طرح‌های اشتغالزایی تخصیص داده شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین از آمادگی این اداره کل، جهت حمایت از این تیم خوشنام و ریشه‌دار کشور در قالب ورزش کارگری خبر داد.

کد خبر: 68276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =