مراسم تودیع و معارفه سرپرست تامین اجتماعی شعبه جیرفت

مراسم تودیع و معارفه سرپرست تامین اجتماعی شعبه جیرفت با حضور مدیرکل استان کرمان در محل فرمانداری شهرستان جیرفت برگزار شد؛ در این مراسم سهراب خیرخواه جای خود را به حمید قاسمی سرپرست جدید شعبه جیرفت داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم با اشاره به وظایف و ماموریت‌ها و اهداف تشکیلاتی سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان بخش عمده‌ای از افراد جامعه را تحت پوشش خود دارد و حمایت‌های این سازمان در قالب پوشش بیمه‌ای موجب رونق فعالیت‌های تولیدی و صنعتی، ایجاد امنیت روانی و سلامت جسمی و در نهایت ارتقای بهره‌وری نیروی کار می‌شود.

وی افزود: واقعیت این است که در جنوب استان کرمان پوشش بیمه‌ای نسبت به میانگین کشوری و استانی بسیار پایین است به طور مثال پوشش بیمه‌ای جیرفت ۲۰ درصد است که با میانگین ۵۴ درصدی کشور و ۴۸ درصدی استان فاصله زیادی دارد.

در ادامه مراسم، سهراب خیرخواه گزارش مختصری از فعالیت‌های ۷ ساله خود به عنوان رئیس شعبه جیرفت را ارائه و بیان کرد: جمعیت تحت پوشش این شعبه با احتساب افراد تبعی به ۶۰ هزار نفر می‌رسد.

در پایان حکم سرپرستی حمید قاسمی به وی اهداء شد. همچنین سهراب خیرخواه ادامه خدمت و فعالیت کاری خود را در شعبه کهنوج ادامه خواهد داد.

کد خبر: 68374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =