بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از فروشگاه‌های متصل به کالابرگ الکترونیکی در آبدانان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام همراه‌ مسئول تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبدانان از چند فروشگاه متصل به کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی گفت: اجرای این طرح از ۱۷ بهمن ماه شروع و تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد لذا مردم برای خرید شتاب زده عمل نکنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بیان کرد: باتوجه به استقبال خوب و گسترده مردم، گزارشاتی واصل شده که برخی از فروشگاه‌های محلی که تعدادشان بسیار اندک است به اجبار و با قیمت گران کالاهای غیر از ۱۱ قلم کالابرگی به خریداران می‌فروشند که این موضوع تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده شماره ترمینال فروشنده متخلف به شرکت فارا جهت قطع ارتباط برنامه کالابرگی اعلام و فعالیت آن فروشگاه در شبکه کالابرگ الکترونیکی به سرعت مسدود می‌شود.

الیاسی افزود: خریداران درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله اجبار در خرید کالای غیر و یا گران‌فروشی و ... در فروشگاه‌های متصل به شبکه ملی، شماره ترمینال فروشگاه را که بر روی برگ پرینت پرداختی درج شده است به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان اعلام تا با فروشگاه متخلف برخورد قانونی به‌عمل آید.

کد خبر: 68450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =