برپایی میز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی کردستان در شهرستان قروه

با هدف پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردمی، میز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی کردستان با حضور استاندار، مدیرکل تامین‌اجتماعی و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کردستان، در میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی، رئیس شعبه و تعدادی از کارشناسان تامین اجتماعی شهرستان قروه به منظور حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بیمه‌ای مخاطبان برپا شده بود به دغدغه‌ها و درخواست‌های مراجعان رسیدگی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان تسریع در خدمت‌رسانی و ایجاد افزایش و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت برشمرد و بیان کرد: می توان با بهره‌مندی از میزخدمت در کمترین زمان ممکن مطالبات به حق ارباب رجوع را پیگیری کرد.

صلاح قریشی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی امور در واحدهای تابعه را از مزیت‌های میزخدمت دانست و افزود: برپایی میز خدمت و حضور مدیران و کارشناسان ستادی در محل روستاها و شهرستان‌ها فرصتی است تا مردم بیشتر با برنامه‌ها و اقدامات به‌عمل آمده از سوی سازمان تامین اجتماعی آشنا شوند.

در این میز خدمت علاوه بر رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان، با توزیع تراکت‌ها و بروشورهای بیمه فراگیر خانواده ایرانی نسبت به مزایای این طرح اطلاع‌رسانی به عمل آمد.

کد خبر: 68597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =