تجلیل از همکاران حراست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

همزمان با فرارسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) از رئیس و کارشناس حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی در این نشست که با حضور برخی مدیران و روسای ستادی برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی(عج)، گفت: همکاران اداره حراست یک وظیفه سنگین و با حساسیت بالایی را بر عهده گرفتند که امنیت اداره کل را از همه جهت زیر نظر دارند و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتی برای تجلیل از آنها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد سربازی امام زمان(عج) را افتخاری بسیار بزرگ دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم روزی در رکاب امام زمان باشیم و در راه رسیدن به دنیایی پر از عدالت ایشان را یاری کنیم؛ باید در مسئولیتی که هستیم به خوبی ایفای نقش کنیم تا مانعی برای ظهور آن حضرت نباشیم.

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، از زحمات و تلاش‌های امیر میروکیلی، رئیس و جبار آلنگ، کارشناس اداره حراست این اداره کل تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 68606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =