توزیع بیش از یک هزار پوشاک در بین مددجویان بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی زنجان از توزیع بیش از یک هزار البسه در بین مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، روح اله خدابنده لو با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار خانوار نیازمند در سراسر استان از خدمات حمایتی، اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری این سازمان استفاده می‌کنند گفت: انجام این خدمات و سایر وظایف دیگر، امکانات و اعتبارات مالی قابل توجهی را طلب می‌کند و حضور مردم در فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه علاوه بر تقویت روحیه یاری و مهربانی در جامعه می‌تواند نقش بسزائی در بهبود زندگی کودکان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب‌پذیر داشته باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار وسیله کمک توانبخشی شامل صندلی چرخدار، سمعک، دستگاه پرکینز، عصای نابینایان، ضبط صوت، دستگیره کمکی و تشک مواج بین افراد دارای معلولیت استان توزیع شده است و نزدیک به دوهزار بسته پوشینه نیز که از طرف بسیج سازندگی اهداء شده بود نیز به دست نیازمندان رسید.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به پویش وصال یار اشاره کرد و گفت: این پویش از ۱۳ دی ماه آغاز و تا ۱۶ اسفند ماه ادامه دارد و ۱۱۴ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه چشم انتظار یاری خیرین هستند.

وی یادآور شد: ۳۰۰ کودک نیازمند پشت نوبت و منتظر حمایت و یاری دستان سخاوتمند خیرین هستند از این رو خیرین و نیکوکاران می توانند برای اعلام حمایت از کودکان واجد شرایط به ادارات بهزیستی شهرستان‌های زنجان مراجعه کنند.

خدابنده لو در ادامه از برگزاری ۷ پویش از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت :مردم خیر و نیک اندیش استان زنجان از آغاز سال تاکنون نزدیک به ۶میلیارد تومان به صورت نقدی به جامعه هدف بهزیستی کمک کرده‌اند و طرح حامی، شکرانه سلامت و... نیز همچنان با یاری خیرین در راستای کمک به کودکان و ایتام و محرومین در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در آستانه سال نو خیرین می‌توانند کمک‌های خود را در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و افراد دارای معلولیت از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت کنند.

کد خبر: 68762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =