ماجرای نیسان آبی و برکناری مدیرعامل سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی روزهای گذشته تغییر کرد و حال برخی رسانه‌ها این موضوع را با انتشار فیلمی از نیسان‌های آبی دپو شده در انبارها این فیلم را با دلیل برکناری مدیرعامل سایپا بی ارتباط ندانسته‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از رکنا، فیلمی عجیب از دپو هزاران نیسان آبی در یکی از پارکینگ‌های شرکت خودروسازی سایپا در فضای مجازی منتشر شده که مشخص نیست چرا سایپا هزاران نیسان آبی را تولید و دپو کرده است.

فردی که در این فیلم صحبت می‌کند، می‌گوید: امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ است و این زمین‌های ارتش است و وقتی مسافت ۲ کیلومتری را طی می‌کنیم، تماما خودروی نیسان آبی پارک شده است.

وی در ادامه می‌گوید: این خودروها همه کامل هستند و سایپا نمی‌تواند بهانه بیاورد که این خودروها کامل نیستند و فقط به این دلیل که قیمت در بازار کاهش نیاید، این خودروها را عرضه نمی‌کند و بعد می‌گوید ما ضرر می‌دهیم، اما بیچاره مردم.

این فرد پس از طی هزار متر می‌گوید: یا خدا! هرجا را نگاه می‌کنیم، تماما این خودروها پارک شده است و به نظر می‌رسد بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو اینجا پارک باشد و چون زمین به ارتش تعلق دارد و در مکانی بن بست قرار دارد، کسی متوجه نمی‌شود و ارتش هم فقط اجاره زمین خالی خود را می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: واقعا وحشتناک است. اینجا ته ندارد. ببینید چه خبر است. یا خدا! الله اکبر، هرچه می‌رویم، تمام نمی‌شود.

این فرد در آخر می‌گوید: این فیلم را برای علی آبادی، وزیر صمت ارسال کردم تا بداند در مجموعه خودروسازی سایپا چه خبر است. آقای تیموری که می‌گویند، انسان بسیار فعال، خوب و پاک دستی است، مدیر همین سایپا است، اما مدیر خوب در این سیستم جایی ندارد.

شنبه ۱۹ اسفند ماه با تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، تیموری از کار برکنار شد و توسلی مهر جایگزین او شد. توسلی‌ مهر پیش از این مدیرعامل ایران خودرو دیزل بود.»

کد خبر: 68998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =