سرمایه‌گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری در کشور

رئیس سازمان غذا و دارو از سرمایه‌گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور و ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ملزومات پزشکی در سال جدید خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین ،سیدحیدر محمدی با اشاره به شعار سال، برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای سال جدید را مبتنی بر این شعار اعلام کرد و گفت: طی چند سال اخیر شعار سال با محوریت تولید است که امسال مقام معظم رهبری آن را با مشارکت مردم اعلام کردند و ما این فرمایشات را با محوریت رونق بخشیدن و رشد تولید مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی گفت: تولید بسیاری از مواد اولیه دارویی را برنامه‌ریزی و هدفگذاری کرده‌ایم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳ عملیاتی کنیم، همچنین بخشی از نیازهایمان به ملزومات پزشکی نیز با ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز در سال ۱۴۰۳ در کشور تولید خواهد شد.

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به سرمایه‌گذاری برای خودکفایی در تولید داروهای ناباروری به‌ عنوان یکی از اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: سازمان غذا و دارو در کنار رگولاتوری و تنظیم‌گری برای تامین داروها موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاری را پیگیری می‌کند تا با همراهی وزارت صمت، خطوط تولید بازسازی شود و شاهد بالا رفتن بهره‌وری در این حوزه و سودزایی بیشتری برای شرکت‌های تولید کننده باشیم.

کد خبر: 69333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =