دیدار نوروزی اعضای کانون بازنشستگان شهر اصفهان با مدیرکل تأمین اجتماعی استان

اعضای کانون بازنشستگان شهر اصفهان با مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، در این دیدار مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات و شهادت حضرت علی (ع) از تعامل و همکاری کانون بازنشستگان با تأمین اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تأکید بر شعار سال "که بر مشارکت مردمی اشاره دارد"، گفت:با همفکری و خرد جمعی می‌توانیم در راستای اهداف سازمانی گام برداشته و مشکلات بازنشستگان را حل کنیم.

حاجی کاظمی بر برگزاری جلسات مستمر با کانون بازنشستگان برای پیگیری مشکلات این قشر عزیز تأکید کرد.

حسن هاشمی، رئیس کانون بازنشستگان کلان شهر اصفهان نیز با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات از زحمات پرسنل خدمتگزار سازمان تقدیر کرد و با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و دغدغه‌های بازنشستگان، گفت: وظیفه ما جلب رضایت بازنشستگان و فراهم کردن امید به زندگی برای آنها است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و درمانی بازنشستگان، خواستار تعامل و تلاش بیشتر برای حل این مشکلات شد.

پس از دیدار صمیمانه با مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان، اعضای کانون بازنشستگان شهر اصفهان در ادامه برنامه‌های خود، با اکبر محمدهاشمی، معاون تعهدات بیمه ای استان اصفهان نیز دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد، حسن هاشمی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون، به بیان مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان در زمینه تعهدات بیمه ای پرداخت و خواستار تعامل و همکاری بیشتر معاونت تعهدات بیمه ای با کانون بازنشستگان در جهت حل این مشکلات شد.

محمدهاشمی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از کانون بازنشستگان برای ارائه نظرات و پیشنهادات، به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این معاونت در جهت بهبود خدمات به بازنشستگان پرداخت.

وی بر تعامل و همکاری با کانون بازنشستگان تأکید کرد و گفت: ما در معاونت تعهدات بیمه‌ای، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با ارائه خدمات مطلوب و بهینه، رضایت بازنشستگان عزیز را جلب کنیم.

کد خبر: 69405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =