معرفی هزار طرح اشتغالزایی خرد در زنجان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سال گذشته هزار طرح اشتغالزایی خرد در استان برای دریافت تسهیلات تایید و به بانک‎ها معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین محمدی با بیان اینکه سهم استان زنجان از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی ۲۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال است گفت: ۵۰ درصد این منابع از طریق مرکز در اختیار کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و صندوق نوآوری استان قرار گرفته و ۵۰ درصد دیگر نیز برای توزیع بین دستگاه‌ها در اختیار استان گذاشته شده است.

وی افزود: برخی بانک‌های این استان سال گذشته در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ عملکرد خوبی نداشتند و انتظار داریم امسال شاهد نقش آفرینی پر رنگ آنها در این باره باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: منابع بند الف تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته که مربوط به حمایت از صنایع و واحدهای اقتصادی است، در سال جاری کارسازی و پرداخت می‌شود؛ این فرصت به دلیل ابلاغ دیرهنگام منابع این تسهیلات است و مربوط به کل کشور می‌شود.

بر اساس اعلام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سال گذشته ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی جدید در این استان هدفگذاری شده بود که در نیمه بهمن ماه ۱۴۰۲ محقق شد و تا پایان سال گذشته میزان تحقق این هدفگذاری به بیش از ۱۲۰ درصد رسید.

کد خبر: 69508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =