برگزاری اولین نشست آموزش کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس در اسالم در سال جاری

با هدف آگاهی بخشی و آشنایی کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس با مقررات تامین‌اجتماعی و تکالیف قانونی و حقوق متقابل، همسو با رویکردهای آموزشی برنامه‌های فرهنگی اجتماعی این سازمان، نخستین نشست آموزشی در سال جدید در شعبه اسالم تشکیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: تقویت فضای تعاملاتی و اعتمادسازی در کنار برنامه‌های آموزشی ترویجی برای اشاعه فرهنگ بیمه‌ای و آشنایی جامعه هدف با قوانین و حقوق متقابل یکی از رویکردها و خط مشی‌های سازمانی برای ارتباط بهتر با شرکای اجتماعی و افزایش رضایتمندی در آنها است .

امیررضا زندی‌فر افزود: در این راستا اجرای برنامه‌های آموزشی از قبیل دوره‌های مختلف رابطین بیمه‌ای شرکت‌ها و کارخانجات، کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس، مشاوره‌های کارگاهی، آشنایی با حوادث ناشی از کار، ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان برای جامعه بازنشستگان و ... در زمره فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر این اعتقادیم که هرچه مخاطب ما از قوانین و مقررات بیشتر آگاه باشد نسبت به انجام تکالیف و رعایت حقوق متقابل بهتر عمل کرده و باعث روانسازی امور می‌شوند گفت: آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی مخاطبان و به روز کردن اطلاعات آنها مکانیزم و ابزاری موثر برای تلطیف روابط و همسویی بیشتر در جهت تحقق اهداف است.

زندی فر با تاکید بر اینکه در سال‌جاری نیز این مهم با جدیت و برنامه‌ریزی‌های مدون در قالب فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی با همکاری تشکل‌های کارگری، مجامع و انجمن‌های کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در این مسیر اقدامات خود را از روزهای نخستین سال آغاز کرده و اولین برنامه آموزشی در سال جدید برای کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس در شعبه اسالم اجرایی شده و در هفته آتی نیز اولین دوره رابطین بیمه‌ای شرکت‌ها با همکاری انجمن مدیران صنایع استان اجرایی خواهد شد.

کد خبر: 69566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =