بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از درمانگاه بیمارستان سبلان اردبیل

«میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان اردبیل از مراحل تکمیلی پروژه احداث درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان اردبیل بازدید و بر ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از این درمانگاه تا سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ تأکید کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در این بازدید که با همراهی مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل انجام شد، استمرار طرح‌های تحولی و توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی را اولویت سازمان تأمین‌اجتماعی توصیف و بر ضرورت اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف در حال اجرا برای توسعه ظرفیت‌های درمانی، بیمه‌ای و اقتصادی این سازمان طبق برنامه زمانبندی تأکید کرد.

‌درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان در دو و نیم طبقه و در مساحت ۴۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در مراحل پایانی احداث و تجهیز قرار دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین با همراهی مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل، ضمن حضور در پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی شهید میرزاحسینی اردبیل و بازدید از چگونگی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی، خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی را از مهم‌ترین خدمات این سازمان دانست و توسعه روزافزون خدمات درمانی را رویکرد کلان سازمان تأمین‌اجتماعی توصیف کرد.

در این بازدید، موسوی در گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این مرکز درمانی، از اجرای بی‌وقفه طرح‌های توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمت به بیمه‌شدگان به‌ویژه خدمات درمانی در مناطق مختلف کشور و ازجمله استان اردبیل خبر داد.

در جریان این سفر همچنین مقرر است مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تعدادی از شعب و مراکز درمانی این سازمان بازدید و چند پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی استان اردبیل را کلنگ‌زنی کند.

اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان اردبیل ۲۰۰ هزار بیمه‌شده اصلی، حدود ۶۰ هزار مستمری‌بگیر و ۲۱ هزار کارفرما دارد که گردش مالی آن در سال ۱۴۰۲ ماهانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر: 69618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =