ثبت‌ نام مادران زنجانی دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان کشاورزی

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان زنجان گفت: تا ۲۶ فروردین امسال، ۱۳۵۹ مادر دارای سه فرزند و بیشتر در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت‌ نام کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسماعیلی با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد: همه زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن‌، از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه پیش ثبت‌ نام داشته باشند.

وی ادامه داد: مادران می‌توانند با ثبت‌ نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه‌ کشاورزان (بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق) بهره‌مند شوند.

اسماعیلی با ارائه گزارش عملکرد یک ساله صندوق، گفت: ۷۰۰ هزار نفر در دو سال اول دولت جدید به عضویت صندوق درآمده‌اند که در مقایسه با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جذب در ۱۵ سال قبل از آن، آمار بسیار خوبی است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان زنجان بیان کرد: در بحث استانی، در شهر آببر دفتر کارگزاری افتتاح شده است و اعطای یک‌هزار فقره تسهیلات معیشتی به مستمری‌بگیران با بهره صفر درصد و ۸۰ مورد میز خدمت در مناطق روستایی، از دیگر اقدامات دفتر استان بوده است.

کد خبر: 69730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =