تقدیر مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان از همکاران واحد منابع انسانی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان به همراه معاونان و روسای ادارات با همکاران واحد منابع انسانی مدیریت درمان و بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان، شیرزاد قادر پوراقدم ضمن دیدار با همکاران واحد منابع انسانی از زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های آن‌ها تقدیر کرد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت منابع انسانی گفت: نیروی انسانی حیاتی‌ترین سرمایه و منابع هر سازمان است پس با حفظ و نگهداشت هرچه بهتر منابع انسانی، نوآوری سازمانی و انگیزه بالای نیروی انسانی پویا اهداف سازمان تحقق می‌یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان بیان کرد: در حوزه دانش‌های مدیریت، مدیریت منابع انسانی یکی از حوزه‌های کلیدی و بنیادین این دانش‌ها را تشکیل می‌دهد و بهترین تشنگی افراد در سازمان "تشنگی برای یادگیری" است و کارکنان بالنده و پیشرو؛ موفق عمل می‌کنند.

قادر پوراقدم در پایان گفت: اینجانب ۲۵ فروردین ماه که به عنوان روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده را به همکاران متعهد و پرتلاش در حوزه منابع انسانی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تا با تلاش، مسئولیت‌پذیری و تعهد همکاران شاغل در این حوزه راهگشاترین عناصر برای رسیدن سازمان تامین اجتماعی به اهداف خود باشند.

کد خبر: 69737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =