انجام بیش از ۶۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: مجموعه آزمایشگاه‌های طرف قراداد و مراکز درمانی تامین اجتماعی قم در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶۰۰ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل ضمن تبریک فرا رسیدن ۳۰ فروردین به عنوان روز آزمایشگاهیان گفت: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان قم بسیار گرانقدر و ارزشمند است چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به ویژه بیماران دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در ادامه گفت: بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۵۰۳ هزار ۸۳۳ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قراداد مراجعه کرده‌اند که سهم سازمان تامین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد مراجعه و بیش از ۶۵ درصد رشد هزینه داشته است.

محصل با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد روند خدمت پایش و دقت درخدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می شود چرا که این نکته حساسیت بسیار بالایی در خدمات تشخیصی در آزمایشگاه‌ها دارد.

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان قم در سال گذشته بیش از ۱۶۶ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد رشد و در بخش پاتولوژی با مراجعه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مراجعه ، رشد ۱۱ درصدی عملکرد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

کد خبر: 69748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =