تحویل جهیزیه ۲۲۰ زوج مددجوی بهزیستی بوشهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جهیزیه ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان به ارزش ۴۰ میلیارد ریال میلیارد تامین و تحویل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر پورات در مراسم تجلیل تلاشگران عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه و حمایت به ازدواج آسان است که در سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی (ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با عنوان وصل یار برگزار شد.

وی افزود: برای تامین این میزان جهیزیه، استانداری، شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، اداره کل بنادر و دریانوردی و خیرین استان بوشهر مشارکت داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در سال گذشته در راستای ترویج ازدواج به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

پورات با بیان اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است گفت: مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در کنار تلاش خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد.

وی ادامه داد: تامین مسکن جوانان و زوج‌ها از جمله اولویت‌های استان است و دستگاه‌های مرتبط باید در ایجاد مسکن جوانان تلاش و نقش‌آفرینی لازم کنند.

کد خبر: 69782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =