مراجعه بیش از ۷۸۰۰ بیمار به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در نوروز ۱۴۰۳

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت از مراجعه تعداد هفت هزار و ۸۴۲ بیمار در ایام نوروز ۱۴۰۳ به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، پرویز گلچین با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری به مراجعان خدمات ارائه کرده است گفت: در این ایام هفت هزار و ۸۴۲ بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد شش هزار و ۹۲۳ نفر به صورت سرپایی ویزیت و تعداد ۹۱۹ بیمار برای ادامه روند درمان در بخش‌های مختلف بستری شدند.

وی افزود: در طی این مدت، آمار جراحی‌های انجام شده ۱۵۹ مورد گزارش شد که از این تعداد ۵۳ عمل به صورت اورژانسی بوده و همچنین شش هزار و ۶۷۱ فقره سرم درمانی و تزریقات نیز در این مرکز انجام شد.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت ادامه داد: ۲۸ مورد زایمان‌های طبیعی و ۵۴ مورد سزارین در ایام تعطیلات نوروز در این بیمارستان انجام شد.

گلچین ضمن بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز واحدهای آزمایشگاه، داروخانه وتصویربرداری این مرکز فعال بوده اشاره کرد: درمانگاه‌های تخصصی از قبیل داخلی، ارولوژی، اطفال، درمانگاه دیابت، بیهوشی، جراحی عمومی، زنان و ارتوپدی نیز به بیماران خدمات ارائه دادند.

وی در پایان یادآور شد: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قبل از تعطیلات نوروزی تلاش شد تا میهمانان نوروزی و مراجعه‌کنندگان بدون دغدغه از تمام خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

کد خبر: 69801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =